Depressief/burn-out

Misschien voel je je al een tijdje somber, angstig, lusteloos, vermoeid, paniekerig of gestrest. Heb je te hard gewerkt, de lat te hoog gelegd of te veel narigheid op je bord gekregen.

Misschien ben je erg geschrokken van de diagnose depressief/burn-out die je net gekregen hebt. Je voelt je moe en lamgeslagen en tot niets in staat. En aan bewegen moet je al helemaal niet denken.

Loop niet weg voor je depressie, maar loop je depressie weg!

Als je gaat lopen breng je van alles bij jezelf in beweging. Dat kan tot resultaat hebben dat je:

  • Rustiger wordt in het hoofd.
  • Een voldaan gevoel ervaart.
  • Het lichaam ontdekt als iets dat vreugde geeft.
  • Beter gaat slapen.
  • een betere conditie krijgt.
  • Minder somberte of angst ervaart.
  • Meer levensvreugde voelt.
  • Actiever wordt.

Runningtherapie is een rustige manier van hardlopen. Stap voor stap werk je toe naar een duurloop waarbij je geen prestaties hoeft te leveren, maar waarbij je lichamelijke en mentale conditie vooropstaan. En het is absoluut niet noodzakelijk om ervaring te hebben met hardlopen. Per training kun je je eigen doel stellen, maar we leggen de lat niet te hoog.

Plezier beleven aan de inspanning waartoe je jezelf hebt uitgedaagd, staat voorop.
Runningtherapie geeft je energie en zelfvertrouwen en zorgt voor rust in je hoofd, zodat je meer plezier in je leven krijgt.